SLA
.
© Copyright 24Office | web by YUZZ
Algemeen
1.1 Met deze ‘Service Level Agreement’ (SLA) legt 24Office.nl haar verplichtingen jegens haar
abonnees vast met betrekking tot de beschikbaarheid en bereikbaarheid van haar dienst 24Office.nl.
Deze SLA maakt integraal deel uit van alle overeenkomsten tussen 24Office.nl en haar klant met
betrekking tot onderstaande dienst.
1.2 De SLA is opgesteld ter verbetering en controle van de kwaliteit van de dienstverlening van
24Office.nl. De SLA geldt alleen voor personen en bedrijven die door S.T.P. Software Tools Provider
gerechtigd zijn tot gebruik van de door 24Office.nl geleverde diensten.
Diensten
2.1 De SLA heeft betrekking op de volgende diensten: het beschikbaar stellen en verlenen van
toegang tot haar website
www.24Office.nl
.
Reactietijden
3.1 24Office.nl garandeert een gemiddelde reactietijd van maximaal 50 ms.
4 Beschikbaarheid
4.1 De beschikbaarheid van www.24Office.nl wordt continu door eigen monitoringtools en door
Hostnet (www.hostnet.nl) in de gaten gehouden. Zodra er zich een storing voordoet waardoor
www.24Office.nl niet bereikbaar is, wordt er direct een alarmmelding naar S.T.P verzonden. Servers
van Hostnet ic S.T.P. zijn gestationeerd in datacentra in Amsterdam waar alle noodzakelijke
voorzieningen (elektra, internettoegang, etc.) minimaal in tweevoud zijn uitgevoerd. Hostnet ic S.T.P.
garandeert een bereikbaarheid van 99,9%.
5 Beveiliging
5.1 Fysieke toegangsbeveiliging: alleen vooraf geautoriseerde medewerkers krijgen van Hostnet ic
S.T.P. toegang tot de servers.
5.2 Versleuteling van gegevens: alle gegevens die over internet van onze server naar uw pc en terug
worden verstuurd, worden via de internationale standaard SSL versleuteld.
5.3 Iedere gebruiker krijgt een unieke gebruikersnaam en bijhorend wachtwoord waarmee toegang
gekregen kan worden tot de gegevens. Verder is er per gebruiker een verplichting tot 2FA via het
TOTP protocol. (o.a. Google Authenticator) en wordt er gebruik gemaakt van password hashing én
wordt belangrijke data encrypted.
5.4 Iedere nacht wordt er een integrale backup van alle gegevens gemaakt.
5.5 We hebben met onze hostingprovider een regeling getroffen, waardoor we een waarborging van
12 maanden kunnen garanderen. Mocht 24Office.nl op een of andere manier haar
betalingsverplichtingen niet kunnen nakomen, kan de hostingprovider de kosten verrekenen met de
waarborgsom die aan de provider betaald is. Hierdoor blijft 24Office.nl altijd nog minimaal 12
maanden bereikbaar.
Eigenaar
6.1 De website www.24Office.nl alsmede de software van 24Office.nl zijn volledig eigendom van S.T.P.
S.T.P. draagt dan ook het risico bij het tenietgaan of achteruitgaan van alle hardware en software in
eigendom van S.T.P.. Dit geldt niet bij tenietgaan of achteruitgaan als gevolg van opzet of onzorgvuldig
gebruik door derden.
Aansprakelijkheid
7.1 24Office.nl is niet aansprakelijk voor schade, tenzij de schade is veroorzaakt door grove schuld of
nalatigheid van 24Office.nl. Met name, maar niet uitsluitend, is 24Office.nl niet aansprakelijk voor
schade die voortvloeit uit storingen in haar systemen, die veroorzaakt worden door factoren buiten
de redelijk macht van 24Office.nl.
Wijzigingen
8.1 24Office.nl heeft de mogelijkheid om de voorwaarden van de aangeboden diensten te wijzigen.
24Office.nl zal hiervan steeds minimaal één maand te voren mededeling doen aan de abonnee.
Ingang en duur
9.1 De ingangsdatum en einddatum van deze SLA lopen volledig parallel aan die van de
overeenkomst.
SLA
.
© Copyright 24Office | web by YUZZ
Algemeen
1.1 Met deze ‘Service Level Agreement’ (SLA) legt
24Office.nl haar verplichtingen jegens haar
abonnees vast met betrekking tot de
beschikbaarheid en bereikbaarheid van haar
dienst 24Office.nl. Deze SLA maakt integraal deel
uit van alle overeenkomsten tussen 24Office.nl
en haar klant met betrekking tot onderstaande
dienst.
1.2 De SLA is opgesteld ter verbetering en
controle van de kwaliteit van de dienstverlening
van 24Office.nl. De SLA geldt alleen voor
personen en bedrijven die door S.T.P. Software
Tools Provider gerechtigd zijn tot gebruik van de
door 24Office.nl geleverde diensten.
Diensten
2.1 De SLA heeft betrekking op de volgende
diensten: het beschikbaar stellen en verlenen
van toegang tot haar website
www.24Office.nl
.
Reactietijden
3.1 24Office.nl garandeert een gemiddelde
reactietijd van maximaal 50 ms.
4 Beschikbaarheid
4.1 De beschikbaarheid van www.24Office.nl
wordt continu door eigen monitoringtools en
door Hostnet (www.hostnet.nl) in de gaten
gehouden. Zodra er zich een storing voordoet
waardoor www.24Office.nl niet bereikbaar is,
wordt er direct een alarmmelding naar S.T.P
verzonden. Servers van Hostnet ic S.T.P. zijn
gestationeerd in datacentra in Amsterdam waar
alle noodzakelijke voorzieningen (elektra,
internettoegang, etc.) minimaal in tweevoud zijn
uitgevoerd. Hostnet ic S.T.P. garandeert een
bereikbaarheid van 99,9%.
5 Beveiliging
5.1 Fysieke toegangsbeveiliging: alleen vooraf
geautoriseerde medewerkers krijgen van
Hostnet ic S.T.P. toegang tot de servers.
5.2 Versleuteling van gegevens: alle gegevens die
over internet van onze server naar uw pc en
terug worden verstuurd, worden via de
internationale standaard SSL versleuteld.
5.3 Iedere gebruiker krijgt een unieke
gebruikersnaam en bijhorend wachtwoord
waarmee toegang gekregen kan worden tot de
gegevens. Verder is er per gebruiker een
verplichting tot 2FA via het TOTP protocol. (o.a.
Google Authenticator) en wordt er gebruik
gemaakt van password hashing én wordt
belangrijke data encrypted.
5.4 Iedere nacht wordt er een integrale backup
van alle gegevens gemaakt.
5.5 We hebben met onze hostingprovider een
regeling getroffen, waardoor we een
waarborging van 12 maanden kunnen
garanderen. Mocht 24Office.nl op een of andere
manier haar betalingsverplichtingen niet kunnen
nakomen, kan de hostingprovider de kosten
verrekenen met de waarborgsom die aan de
provider betaald is. Hierdoor blijft 24Office.nl
altijd nog minimaal 12 maanden bereikbaar.
Eigenaar
6.1 De website www.24Office.nl alsmede de
software van 24Office.nl zijn volledig eigendom
van S.T.P. S.T.P. draagt dan ook het risico bij het
tenietgaan of achteruitgaan van alle hardware
en software in eigendom van S.T.P.. Dit geldt niet
bij tenietgaan of achteruitgaan als gevolg van
opzet of onzorgvuldig gebruik door derden.
Aansprakelijkheid
7.1 24Office.nl is niet aansprakelijk voor schade,
tenzij de schade is veroorzaakt door grove
schuld of nalatigheid van 24Office.nl. Met name,
maar niet uitsluitend, is 24Office.nl niet
aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit
storingen in haar systemen, die veroorzaakt
worden door factoren buiten de redelijk macht
van 24Office.nl.
Wijzigingen
8.1 24Office.nl heeft de mogelijkheid om de
voorwaarden van de aangeboden diensten te
wijzigen. 24Office.nl zal hiervan steeds minimaal
één maand te voren mededeling doen aan de
abonnee.
Ingang en duur
9.1 De ingangsdatum en einddatum van deze
SLA lopen volledig parallel aan die van de
overeenkomst.
24Office voor slimme ondernemers
Functionaliteiten
Relaties
Urenregistratie
Factureren
Contracten
Projecten
Taken
Portal
Document management
Offerte
Wiki
Inspectie
Bedrijven markt
Gebruikers
Rechten toekennen
Functionaliteiten
Relaties
Urenregistratie
Factureren
Contracten
Projecten
Taken
Portal
Document management
Offerte
Wiki
Inspectie
Bedrijven markt
Gebruikers
Rechten toekennen